Jump to content

  •  

Toggle shoutbox 343i Community Shoutbox

@  Halo6 Follower : (16 August 2017 - 04:12 PM) @LustSinTaboo Do they all fit a specific category?
@  Arbiter747 : (16 August 2017 - 02:39 PM) ._.
@  LustSinTaboo : (16 August 2017 - 01:33 PM) Good luck with them! So is there anyway for me to make a topic only for my maps?
@  Halo6 Follower : (15 August 2017 - 08:05 PM) @LustSinTaboo Yeah I might! Just have University assignments to finish first haha.
@  343iBot : (15 August 2017 - 07:24 PM) Welcome to the forums, sage2001! :welcome: View sage2001's Profile
@  LustSinTaboo : (15 August 2017 - 05:43 PM) Yes I want to show them off in a single topic not 10 haha :))
@  LustSinTaboo : (15 August 2017 - 12:59 PM) Thanks for the comment, you should try it out there are invisible teleporters and more!
@  Halo6 Follower : (15 August 2017 - 11:22 AM) Ah, nevermind, just saw your post!
@  Halo6 Follower : (15 August 2017 - 11:10 AM) Are they entries for Zanny? Or you're just wanted to get them out there/show them off?
@  Halo6 Follower : (15 August 2017 - 11:09 AM) Hello! Check out our Forge Map Forum - http://www.343indust.../99-forge-maps/
@  LustSinTaboo : (15 August 2017 - 10:56 AM) Where can I make a topic where I can post all my maps, something like "Maps made by LustSinTaboo" ?
@  LustSinTaboo : (15 August 2017 - 10:56 AM) Hiii
@  343iBot : (15 August 2017 - 10:37 AM) Welcome to the forums, LustSinTaboo! :welcome: View LustSinTaboo's Profile
@  343iBot : (15 August 2017 - 02:32 AM) Welcome to the forums, Fear Lawless! :welcome: View Fear Lawless's Profile
@  343iBot : (14 August 2017 - 04:08 PM) Welcome to the forums, Lite Saber! :welcome: View Lite Saber's Profile
@  343iBot : (14 August 2017 - 04:15 AM) Welcome to the forums, Baleful Fox! :welcome: View Baleful Fox's Profile
@  Halo6 Follower : (13 August 2017 - 12:13 PM) drizi plz
@  I_Make_Big_Boom : (13 August 2017 - 03:20 AM) don't listen to drizi, he ain't on the same page
@  343iBot : (12 August 2017 - 09:42 PM) Welcome to the forums, Lordpyromon! :welcome: View Lordpyromon's Profile
@  Drizzy_Dan : (11 August 2017 - 07:18 PM) @Sierra Forge we're definitely on the same page

SGC

Member Since 08 Mar 2013
Offline Last Active Jan 28 2014 12:49 PM

Community Stats


  • Group Members
  • Active Posts 2
  • Profile Views 3,457
  • Time Online1d 14h 33m 43s
  • Member Title Grunt
  • Age 19 years old
  • Birthday July 16, 1998
  • Gender
    Male Male
  • Location
    UK

Profile Feed

Photo

SpiritCoyote IVSGC

Hey SGC, long time no see bud
Oct 01 2013 09:07 AM
  • SGC's Photo
    SGC
    What's up pal? Yeah I don't have a halo customs account any more long story but how are you mate?

    Oct 01 2013 03:00 PM
  • SpiritCoyote IV's Photo
    SpiritCoyote IV
    good thanks, yeah you told me big shame :(
    Oct 08 2013 10:15 AM
Photo
Photo

SGCAIGamerGirl

Hey whats up? GT callumsvnetwork
Sep 08 2013 01:01 PM
  • AIGamerGirl's Photo
    AIGamerGirl
    Nothing much. I'm silver account at the moment.
    Sep 08 2013 04:21 PM
  • SGC's Photo
    SGC
    Oh crap i didn't know you replied so sorry dude :O
    Sep 14 2013 03:37 AM
Photo

SGC Twam

I need help deleting a image i accidentally uploaded twice,Can you please delete it for me if you know how to thank you. -SGC-
Sep 08 2013 11:55 AM
  • OMGranty's Photo
    OMGranty
    Hey sorry about this but i need some help, would be very greatful
    Oct 18 2013 01:41 PM
  • SGC's Photo
    SGC
    Sure thing, what is it?
    Oct 18 2013 02:35 PM
2 Liked

User Tools

Latest Visitors