Jump to content

Halo6 Follower

Community Moderators
  • Content Count

    820
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25
  • Time Online

    1327d 5h 54m 30s

Everything posted by Halo6 Follower

  1. And yeah, this site has definitely received a lot less traffic than what it once had
  2. Lovely to hear from you, Dave!
  3. Halo6 Follower

    Hello!

    Ayy, Azelf! Welcome! I'm not sure if the original posters of the topics still keep an eye on them, but feel free to check out our clan recruiting section: https://www.343industries.org/forum/forum/67-clan-recruiting-advertising/ Great to hear you have art to share as well! Please feel free to share non Halo art too, the more the merrier! Looking forward to seeing you around!
  4. Oh man, yeah, sign me up. Timezones will make this a little difficult though. The Australian Empire shall rise soon enough! >:DDDDD
  5. Again, this is a really hard Poll. Great work as always, Spartan! Just for some variety though I'm going to vote for Rtas, without him and Thel acting as the catalysts for the Great Schism Halo might not be the same as we know it today. Plus, you know, he's an awesome Flee/Shipt Master. As we've seen demonstrated.
  6. Please stop making these so difficult lol. I'm torn between the Shadow of Intent and the UNSC Infinity. But since Drizzy already claimed the Shadow my vote is for the Infinity. Yeah, I know it's cheesy and kinda cliched. But it has my vote for what it represents; The culmination of human achievement, as the E3 trailer put it.
  7. I think this has been the most difficult Weekly Poll so far, at least for me. After much deliberation I'm going to have to agree with Drizzy and go for good 'ol Thel. Countless hours have been spent fighting side-by-side with with throughout the games. It would be an insult not to have him as number 1. (obtained using the Xbox Capture thingo and the Master Chief Collection) Special runner-up position has to go to Tul ' Juran because of her awesome choice of weaponry and, as The Ragin Pagan pointed out, what she represents; (obtained via Halopedia)
  8. Stop posting in dead threads, Drizzy. Topic locked. ;D Jokes, jokes. That third piece of art with the Elite is fantastic. Why haven't I seen these before? They're really good.
  9. Welcome!! If you have any questions please don't hesitate to ask :DD
  10. Welcome to the community dude! If you have any questions please don't hesitate to ask!
  11. I think it's far too early in 343's journey to decide the course of the series. I really think that Halo: Infinite could be the turning point, hopefully, for the better. What do you think, Melody?
  12. I would be down for a Halo Reach approach for sure. I loved how it combined both level progression and the ability to purchase armour into one system, if that makes sense.
  13. Definitely The Covenant from Halo 3. That opening cutscene, the Flood arrival, working with the Sangheili to storm the tower. Not to mention that it starts you off with a Spartan Laser, so you just know that it's going to be big. AND those Hornets!! "I will beat the Prophet's shield like a drum..."
  14. I think they should be included, they were a large part of Halo 5 after all, and many people first getting into the series with Halo 5 may be a little lost if half of the protagonists have suddenly evaporated haha. In saying that, I would love if they focused on the relationship between Thel and the Master Chief. Or at least some more Sangheili interaction and cultural exploration. Everything in balance.
  15. Monsters from Halo Wars has to be my favourite. I think it was my first glimpse into really seeing Spartans in action and I'll never forget it.
  16. This is fantastic! great work! I love that interactive door.
  17. Why not the best of both worlds? My vote is for Helioskrill, representing the culmination of Sangheili and human cooperation. (Plus it goes with War Master really, really well. I mean...Damn...) (War Master Scipio plus Helioskrill Warbound, image credit to Fishy! <3)
  18. Not even a competition. Elites for sure. Without them we wouldn't have Helioskrill armour.
  19. Yay, more dragons! Also love the name for your OC haha. Keep it up!
  20. The dragon is my favourite so far! Koala is a close second, though....Not that I'm biased with the Koala haha.
  21. Oh man, this is a hard one. I think I'm going to have to agree with SD though, Noble-6 essentially paved the way for the Halo that we know and love today. Second place is for Jorge and his sacrifice :'(((((( Great topic, Spartan! Who's your favourite member?
  22. Looks great, dude! Planning to draw any others?
×
×
  • Create New...