Jump to content

  •  

Toggle shoutbox 343i Shoutbox

@  BubblePopX3 : (21 September 2014 - 09:10 PM) @Halo 5/ Disney Frozen 2014 I'm cleaning..
@  Halo 5/ Disn... : (21 September 2014 - 09:09 PM) when I get home from work I am gaming
@  BubblePopX3 : (21 September 2014 - 09:08 PM) @Halo 5/ Disney Frozen 2014 Although most of the time I'm at work, don't play often.
@  Halo 5/ Disn... : (21 September 2014 - 09:06 PM) ok also nice
@  BubblePopX3 : (21 September 2014 - 09:06 PM) @Halo 5/ Disney Frozen 2014 Well, not exactly. But I do have a Ps4.
@  Halo 5/ Disn... : (21 September 2014 - 09:05 PM) ok did u convert to playstation
@  BubblePopX3 : (21 September 2014 - 09:04 PM) @Edward Kenway o_o that's awful..
@  BubblePopX3 : (21 September 2014 - 09:04 PM) @Halo 5/ Disney Frozen 2014 Umm, kinda don't have a xbox anymore..
@  Halo 5/ Disn... : (21 September 2014 - 09:03 PM) It is good Bubble wil you be getting it later on
@  Edward Kenway : (21 September 2014 - 09:03 PM) So apparently the train with my Gaming PC that was supposed to be delivered today derailed... Crap...
@  BubblePopX3 : (21 September 2014 - 09:02 PM) @Halo 5/ Disney Frozen 2014 Oh, how's Destiny?
@  BubblePopX3 : (21 September 2014 - 09:01 PM) @Halo 5/ Disney Frozen 2014 Partner? Well okay. ^_^
@  Halo 5/ Disn... : (21 September 2014 - 09:01 PM) Bubble you my Partner In Crime aka PIC
@  Halo 5/ Disn... : (21 September 2014 - 09:00 PM) I am doing good, just playing Destiny
@  BubblePopX3 : (21 September 2014 - 09:00 PM) @Halo 5/ Disney Frozen 2014 How are you?
@  BubblePopX3 : (21 September 2014 - 08:59 PM) @Halo 5/ Disney Frozen 2014 Hey.
@  Halo 5/ Disn... : (21 September 2014 - 08:58 PM) hi Bubble
@  Onsokumaru : (21 September 2014 - 08:57 PM) @BubblePopX3 lol it's been like this for awhile now haha!
@  BubblePopX3 : (21 September 2014 - 08:56 PM) But no one is really here, lol.
@  BubblePopX3 : (21 September 2014 - 08:55 PM) @Onsokumaru Hm, I know right. I got on because I was bored and wanted to talk to some people.

SMASHINGDR3AMZ

Member Since 02 Mar 2012
Offline Last Active Aug 28 2013 04:48 PM
every thing is good to today Updated 14 Mar · 2 comments
-----

Community Stats


  • Group Members
  • Active Posts 0
  • Profile Views 502
  • Time Online11s
  • Member Title Grunt
  • Age Age Unknown
  • Birthday Birthday Unknown
  • Gender
    Not Telling Not Telling

  • Gamertag Gamertag  SMASHINGDR3AMZ

Profile Feed

Photo

SMASHINGDR3AMZ

every thing is good to today
Mar 14 2012 04:42 PM
  • FIREN4's Photo
    FIREN4
    yup :)
    Mar 14 2012 04:43 PM
  • ZB-85's Photo
    ZB-85
    yes :] :]
    Mar 14 2012 04:50 PM
0 Neutral

User Tools

Friends

Latest Visitors